Гарантія та повернення
Гарантійний термін на меблі та супутню продукцію, що продається в онлайн-магазині BEREKET, становить від 1 до 5-ти років, залежно від товарної групи та виробника. До кожного товару додається гарантійний талон із зазначенням гарантійного терміну та умов поширення гарантії.
Гарантійний строк обчислюється з дня передачі товару споживачеві (дата зазначена в товарному чеку) і дійсна протягом строку, зазначеного в гарантійному талоні.
Для вирішення гарантійного випадку покупцеві необхідно скласти письмову заяву з описом і додати до неї:
копію гарантійного талона;
копії товарного і касового чеків;
фотографії дефекту;
у разі звернення щодо механічного пошкодження додається оригінальне пакування.
Усі документи прохання надсилати у відсканованому вигляді на service@ohra.com.ua
Гарантія НЕ діє:
якщо меблі зберігалися, були зібрані та (або) встановлені неправильно;
якщо пошкодження меблів (тріщини, проломи, деформація тощо) виникло через недотримання інструкції зі збирання та експлуатації меблів;
якщо на поверхні матеріалу виявлено пошкодження теплового, хімічного, механічного характеру;
якщо виявлено факти, що вказують на стороннє втручання (спроба самостійного ремонту, спроба зміни конструкції меблів тощо);
якщо в гарантійному талоні не вказано або вказано нечітко найменування виробу, найменування моделі, дата продажу; немає чіткої печатки виробника або компанії продавця;
якщо меблі використовувалися з порушенням правил/норм експлуатації або не за призначенням, а також у разі порушення інструкцій з догляду;
якщо меблі експлуатувалися на відкритому повітрі або у вологому приміщенні, наприклад, у ванній, а також у випадках непобутового використання меблів (якщо тільки в інструкції до товару не зазначено зворотне);
якщо пошкодження меблів сталося внаслідок форс-мажору;
якщо меблі на момент їх придбання мали явні дефекти або пошкодження.
Увага! Гарантія не поширюється на нормальний знос, порізи та подряпини, а також на пошкодження, що виникли внаслідок удару або аварії.
Виробник залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію.
Обмін і повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошено продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Не підлягає поверненню та обміну:
уцінені товари;
товари пошкоджені з вини покупця;
матраци (без пакування/з порушеним пакуванням або такі, що були у вжитку).
меблі виготовлені за індивідуальним замовленням, або замовлені на фабриці за індивідуальним замовленням (певний колір, форма, модель) належної якості, які не підійшли за розміром, формою, габаритами, забарвленням або комплектацією, обміну та поверненню не підлягають.
зібрані меблі належної якості поверненню та обміну не підлягають.
Перелік усіх товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затверджується Кабінетом Міністрів України.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна якщо:
з моменту купівлі минуло не більше 14 днів;
товар не використовувався;
збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, усі пломби, ярлики тощо;
зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну.
Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримано всіх перерахованих вище умов і аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.
Зразок заяви на повернення товару належної якості на підставі ст.9 ЗУ "Про захист прав споживача"
Керівнику (назва,адреса)
ФОП або найменування юридичної особи
ПІБ заявника
Адреса проживання:
Контактний телефон: